tamirat

tamirat

tamirat

tamirat

نمایندگی گوشی سونی

نمایندگی گوشی سونی

 

کادر نمایندگی گوشی سونی به صورت کاملا تخصصی در سایر نقاط کشور آماده خدمت رسانی و سرویس دهی با بالاترین کیفیت به تمامی کاربران گوشی های ساده و هوشمند شرکت سونی می باشد. در صورت مشاهده هر گونه اختلال میتوانید به نمایندگی گوشی سونی مراجعه کنید. نمایندگی گوشی سونی به صورت حضوری و غیر حضوری با ارائه پشتیبان در تمام ساعات قابل دسترسی می باشد و نمایندگی گوشی سونی همه ایرادات مرتبط به قسمت سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سونی را ساپورت می کند و میتواند گوشی شما را به طور جامع تنظیم و بازسازی کند.

 

انجام تعمیرات در نمایندگی گوشی سونی

همان گونه که شرکت سونی به مشتریان خود احترام می گزارد و تقاضای آن ها را در اصل کار خود قرار داده است از تیمی ماهر برای انجام تعمیرات در نمایندگی گوشی سونی بهره میبرد تا قابلیت های انجام کار به صورت شایسته را داشته باشند و رضایت خاطر مشتری به صورت کامل جلب شود. برای این که انجام تعمیرات در نمایندگی گوشی سونی با موفقیت انجام شود از وسایل اولیه و تجهیزات بسیار پیشرفته و دقیق استفاده شده است. در نتیجه می توان گفتانجام تعمیرات در نمایندگی گوشی سونی یک انتخاب هوشمندانه و صحیح می باشد.

بیشترین مراجعه به تعمیرات نمایندگی گوشی سونی در رابطه با موارد زیر می باشد:

  • مراجعه به نمایندگی گوشی سونی به جهت خرابی در تنظیمات حس گر و ال سی دی گوشی
  • ایجاد مشکل در بخش تغذیه و شارژ نشدن گوشی که احتمالا نیاز به تعمیرات سخت افزاری واحد نمایندگی گوشی سونی دارد
  • خسارات ناشی از نفوذ رطوبت و رسوب گیری برد گوشی
  • مسائل مربوط به صدا و برقراری تماس
  • مشکلات شبکه و آنتن دهی گوشی از مشکلات نرم افزاری است که باید توسط واحد نمایندگی گوشی سونی برطرف شود

نظریه تاسیس نمایندگی گوشی سونی

مدیران شرکت سونی برای ارتباط گرفتن با متقاضیان کالای خود و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان در رابطه با معایب و مزایای گوشی های هوشمند، تصمیم بر این گرفتند که یک واحد به نام نمایندگی گوشی سونی تعریف کنند. نمایندگی گوشی سونی به عنوان یک مرکز اشتغال زایی و مشارکت نیروی انسانی نیز می باشد چرا که از مهندسین متخصص و نخبه در کادر پرسنلی نمایندگی گوشی سونی استفاده می شود تا بتوانند نظرات و اشکلات فنی و نرم افزاری را در رابطه با گوشی سونی را به سازنده های شرکت سونی انتقال دهند، زیرا که نمایندگی گوشی سونی در واقع پل ارتباطی میان مشتریان و واحد تولید شرکت سونی می باشد که می تواند به رشد موفقیت در زمینه تولید محصول با کیفیت کمک کند.

نمایندگی گوشی سونی می تواند به کسب و کار شرکت سونی رونق ببخشد به این صورت که خدمات به مشتری را به گونه ای ارائه دهد تا مشتری به طور کامل از زمان مراجعه به نمایندگی گوشی سونی با برخورد مناسب پرسنل  تا مرحله آخر انجام کار خود در نمایندگی گوشی سونی رضایت کافی داشته باشد و از انجام تعمیرات خود در نمایندگی گوشی سونی لذت ببرند. با توجه به این که برای انجام تعمیرات در نمایندگی گوشی سونی از ابزارآلات پیشرفته و نوین استفاده می شود، در نمایندگی گوشی سونی انجام تعمیر فنی روی گوشی شما بسیار با دقت و تمیز انجام می شود که با مشاهده این مورد متوجه می شوید کار تعمیرات نمایندگی گوشی سونی با سایر مراکز تقاوت بسیاری دارد.

تاریخچه گوشی سونی

شرکت سونی سال 2001 به منظور طراحی و ساخت گوشی تصمیم گرفت با شرکت اریکسون که ملیت سوئدی دارد و در حوزه ارتباطات فعالیت دارد، مشارکت کند و در نهایت موفق شدند اولین گوشی را بسازند و آن را با نام سونی اریکسون به بازار معرفی کردند. نسل اول گوشی سونی اریکسون جزء دسته بندی سری w می باشند که بیانگر کیفیت بالا در زمینه پخش موزیک دارند. شرکت سونی اریکسون به فعالیت خود در زمینه ساخت گوشی ادامه داد. در سال 2008 لنز های دوربین را در ساختار گوشی سونی به کار بردند. گوشی سونی اریکسون که قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دارد با نام تجاری xperia در بازار موجود می باشند.

شرکت سونی در سال 2011 تمام سهم اریکسون را خریداری نمود و مشارکت آن ها خاتمه یافت. به همین ترتیب پیشرفت شرکت سونی در زمینه طراحی و ساخت گوشی های سونی ادامه داشت. در ساخت گوشی ها حجم بیشتری برای حافظه داخلی در نظر گرفت و همچنین از لنزهایی که سایز کوچکتر و کیفیت بالاتری دارند استفاده می کرد.

اولین گوشی که شرکت سونی  در تمام نمایندگی سونی های سطح کشورها روانه بازار کرد xperia X1 نام دارد که از سیستم عامل ویندوز برای برنامه نویسی استفاده کرده بود اما زبان برنامه نویسی خود را ارتقا داد و در ساخت xperia X10 برای اولین بار از سیستم عامل اندروید استفاده کرد. سال 2013 گوشی سونی xperia Z با قابلیت ضد آب بودن را به بازار معرفی کرد که آغاز شروعی جدید برای شرکت سونی محسوب می شد. سال 2017 انواع گوشی سونی هوشمند جدید وارد بازار شد که پرفروش ترین آن ها  Xperia XZ1 Premium و Xperia XZ1 Plus می باشند. دلیل محبوبیت اخرین سری گوشی های هوشمند سونی، قابلیت بلوتوثی بودن هدفون می باشد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 
  • تعویض تاچ و ال سی دی انواع تبلت سونی
  • تعمیر تخصصی برد انواع تبلت سونی / تعمیر و تعویض باتری تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض دوربین تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض آی سی تغذیه تبلت سونی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت سونی / فلش نرم افزاری انواع تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض میکروفن تبلت سونی /  تعمیر و تعویض پلیت آنتن تبلت سونی
  • تعمیر موبایل سونی در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل سونی
  • تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل سونی
  • تعمیر موبایل سونی در صورت عدم کارکرد USB
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل سونی
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.