tamirat

tamirat

tamirat

tamirat

تعمیرات سینما خانگی

تعمیرات سینما خانگی

 منظور از سینما خانگی همان نمایشگر صوتی و تصویری لذت بخش و جذابی است که امروزه عضو تفکیک ناپذیر خانه ی ما است. خدمات تخصصی کارشناسان نمایندگی ما در حوزه ی تعمیرات سینما خانگی بسیار گسترده است و شامل برطرف نمودن خرابی ها و معایب سینما خانگی شما چه به صورت نرم افزاری و چه به صورت سخت افزاری برای تقریبا تمامی برندهای سینما خانگی مانند ال جی، سامسونگ و … می باشد.

مطمئنا شما هم مانند گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما، معتقد هستید که هنوز پیشرفت علم در صنعت تولید ابزارهای الکترونیکی به جایی نرسیده است که دستگاه های ساخته شده به بازده ای 100% از نظر عملکردی و عمر مفید  یک سینما خانگی ایده آل برسند. در تعمیرات سینما خانگی معایبی مشاهده می شوند که بعضا در برخی برند های سینما خانگی بیشتر شایع هستند.

 

در حقیقت تکرار لذت تماشای فیلم ها در فضایی شبیه سینما، با آن کیفیت تصویر و صدای سینما بود که تولید کنندگان ابزارهای الکترونیکی را به تولید سینما خانگی ترغیب کرد.متاسفانه گاهی سینما خانگی دچار مشکلاتی میشود که میتواند این لذت را ازبین ببرد اما گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما همواره تلا ش می کند تا آسودگی خاطر شما را با رفع مشکلات سینما خانگی شما فراهم کند.

 

اجزای سینما خانگی رایج مشاهده شده در تعمیرات سینما خانگی

 

در دهه 1980 سینما خانگی عموما شامل فیلمی از پیش ضبط شده بر روی نوار LaserDisc یا VHS به همراه یک تلویزیون بزرگ، سنگین بود. در دهه 2000، اجرای تکنولوژی های جدید در سیستم های صوتی، دستگاه های پخش ویدئو و تلویزیون و پروژکتورهای پخش صوت و تصویر صورت گرفت که تجهیزات مورد استفاده در سینما خانگی را به کلی دگرگون کردند و کاربران سینما خانگی را قادر می ساخت تا علاوه برحق انتخاب بیشتر در خرید سینما خانگی خود، تصویر صفحه نمایش را با وضوح بالاتر، کیفیت صدای بهبود یافته تری و اجزای ارائه شده بیشتری مشاهده کنند. امروزه سینما خانگی دارای تجهیزاتی متفاوت برای ایجاد فضای سینمای است که به تبع این پیش رفت با فرسودگی یا استفاده نادرست دچار خرابی شده و نیازمند به خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات سینما خانگی معتبر می شود.

 

مشکلات عمده تعمیرات سینما خانگی

  1. ساب ووفر

ساب‌ ووفر یا Subwoofer در سیستم  های صوتی سینما خانگی،  بلندگویی است برای  تولید صدای با پایین ترین فرکانس و یا اصطلاحا صدای بمی که مخاطب را سرجای خود میخکوب می کند. ساب ووفر با کیفیت مناسب میتواند اتاق را هم بلرزاند. دلیل به کاربردن ساب ووفر توانایی آن در پخش صدا در تمام جهات اتاق سینما خانگی شما است، به همین جهت میتوانید آن را هرجایی که میخواهید قرار دهید.

  1. دستگاه پخش DVD

دستگاه پخش DVD سینما خانگی وظیفه اش  نمایش و پخش فایلهای صوتی، تصویری و ارسال آنها به تلویزیون و بلندگو ها می باشد. در نتیجه هر اندازه این دستگاه شما با کیفیت تر و قدرتمند تر باشه میتواند فرمت های بیشتری را پشتیبانی کند.تقاضای روز افزون خریدارن دستگاه DVD و دیگر دستگاه های الکترونیکی با توجه به این واقعیت که پیش از سال 1997 دستگاه DVD  اصلا اختراع نشده نبود، نشان دهنده افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به تکنولوژی های روز دنیا و پیچیده تر شدن تعمیرات سینما خانگی توسط تعمیرکاران سینما خانگی می باشد.

  1. منبع تغذیه یا receiver

همه کارهای  مرتبط با پردازش ، اتصال ها و انتخاب مدار و تقویت سیستم بوسیله ی منبع تغذیه سینما خانگی شما صورت می گیرد. گاهی منبع تغذیه سینما خانگی را آمپلی فایر (amplifier) می نامند چرا که مسئول کنترل کانال ها تقویت کننده به بلندگوها می باشد . در واقع مهم ترین وظیفه منبع تغذیه کنترل حجم و بلندی صدای بلندگو ها است.

  1. فیلم مورد علاقه شما

در حقیقت تکرار لذت تماشای فیلم ها در فضایی شبیه سینما، با آن کیفیت تصویر و صدای سینما بود که تولید کنندگان ابزارهای الکترونیکی را به تولید سینما خانگی ترغیب کرد.متاسفانه گاهی سینما خانگی دچار مشکلاتی میشود که میتواند این لذت را ازبین ببرد اما گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما همواره تلا ش می کند تا آسودگی خاطر شما را با رفع مشکلات سینما خانگی شما فراهم کند.

  1. تلویزیون

برای مشاهده تصاویر با بهترین کیفیت و دید مناسب شما نیاز به یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، حداقل 27 اینچی دارید که البته سایز آن بسیار وابسته فضای اتاق سینما خانگی شما می باشد.

  1. پنج بلندگو

بهترین سیستم های سینما خانگی که گروه تعمیرات سینما خانگی ما پیشنها میدهند ، سیستمی با کیفیت بالای صدا و جلوه های صوتی است که حس فراگیر واقعی را از غوطه ور بودن در فیلم به شما ارائه میدهند. در کل شما در اتاق سینما خانگی خود نیاز به مجموعه از شش نوع بلندگو خواهید داشت. چیدمان این بلندگو ها را باید به صورتی انجام دهید که بازخورد کامل را صدای فیلم بشنوید.

  • بلندگوهای چپ و راست جلو سینما خانگی
  • بلندگوهای چپ و راست کناری یا Surround
  • بلندگوی مرکزی سینما خانگی
  • ساب ووفر در سینما خانگی شما
کارشناسان تعمیرات سینما خانگی ما پیشنهاد می دهند که اگر اتصال های پشت فرستنده بلوتوث را که در نزدیکی دستگاه DVD شما قرار گرفته بررسی کردید و مشکلی نبود دکمه ی ID را به مدت 3 ثانیه بفشارید تا گیرنده را پیدا کند و حتماً توجه داشته باشید که باید دکمه POWER پشت گیرنده تان  را که کنار باندهای عقب قرار گرفته است روشن نمایید تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و چراغ آبی ثابت روی دستگاه بلوتوث شما  روشن گردد. اگر این اقدامات را انجام دادید ولی تغییری رخ نداد با گروه نمایندگی ما برای تعمیرات سینما خانگی تان تماس بگیرید.
 

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید، مناسب ترین فرد برای تعمیرات سینما خانگی، ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) شما خواهند بود.

تماس با واحد تعمیرات سینما خانگی

شماره تماس : ۶۶۰۳۰۸۲۵ ـ ۶۶۰۹۸۴۱۷ (۰۲۱)

 

نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات

 

بخش ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات

در نمایندگی تعمیرات از ابزارآلات و قطعات درجه یک که دارای گارانتی هستند استفاده می شود و به منظور بهبود خدمات و کسب رضایت مشتریان، برای استفاده از گارنتی نمایندگی تعمیرات در مدت زمان مشخصی می توانید از پیک رایگان استفاده کنید. شما می توانید با تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات دستگاه خود مشکل خود را بیان کنید و درخواست استفاده از گارانتی یا تعویض دستگاه خود را ثبت کنید و پس از رسیدگی و بررسی مشکل دستگاه شما به پیک  ابلاغ و فرستاده می شود.

نمایندگی تعمیرات یک مجموعه گسترده می باشد و دارای واحدهای متفاوتی می باشد که از زمان مراجعه به نمایندگی و انجام تعمیرات تا رفع خرابی های بوجود آمده اقدامات زیادی بر روی دستگاه شما انجام می شود که هر کدام را به اختصار بیان می کنیم:

  • واحد مشاوره رایگان نمایندگی تعمیرات

در ابتدا مجموعه ای ازکارشناسان مشاور در خصوص انجام تعمیرات وسیله شما، به شما مشاوره می دهند و شما را راهنمایی می کنند که انجام تعمیر وسیله شما توسط نمایندگی تعمیرات چه مزایا و معایبیی دارد و اصلا به صرفه اقتصادی هست یا خیر.

  • واحد انجام تعمیرات تخصصی در نمایندگی تعمیرات

گروه انجام تعمیرات متشکل از افراد کار بلد است که به صورت تخصصی در هر بخش تعمیرات  حضور دارند و با استفاده از علم خود که متناسب با پیشرفت تکنولوژی است تعمیرات دستگاه شما را  انجام می دهند و تلاش می کنند تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام دهند.

  • واحد براورد هزینه تعمیرات

هزینه تعمیرات متناسب با خرابی دستگاه شما و زمان صرف شده برای انجام تعمیرات، متفاوت می باشد و همیشه هزینه ای متناسب با کیفیت ارائه شده، دریافت می شود.

  • پیک نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات می تواند دستگاه شما را بعد از انجام کار برای شما ارسال کند که در این صورت هزینه پیک جداگانه باید پرداخت شود. اگر مشکل دستگاه شما جزئی باشد در همان لحظه، نمایندگی تعمیرات کار شما را انجام می دهند و نیاز به ارسال دستگاه نمی باشد.

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

ایکس ویژن نام افتخاری شرکت مادیران می باشد که یک شرکت داخلی تولید کننده لوازم خانگی و رایانه ای می باشد. خدمات تعمیرات در مرکز نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن مربوط به یک دستگاه خاص نیست و نمایندگی تعمیرات برای انواع دستگاه های این برند من جمله ایکس باکس، پلی استیشن، تلویزیون های برند سونی و… انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات شرکت سونی

شرکت سونی در صنعت صوت و تصویر فعالیت گسترده ای دارد محصولات تولید شده شرکت سونی دارای ساختار سخت افزاری و بخش نرم افزاری مختص به خود می باشد به همین دلیل هر وسیله تولید شده شرکت سونی دارای مرکز نمایندگی تعمیرات برند انحصاری خود  می باشد:

  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی
  • نمایندگی تعمیرات پلی استیشن
  • نمایندگی تعمیرات موبایل سونی

تاریخچه نمایندگی تعمیرات

انجام تعمیرات مربوط به زمان قبل و بعد از جنگ جهانی دوم می باشد که تا قبل از جنگ جهانی اول وسایل ساختاری بسیار ساده و ابتدایی داشتند و خبری از تکنولوژی های امروزی و تجهیزات پیشرفته نبود بنابراین انجام تعمیرات مسئله ای مهم برای مدیران و تولید کنندگان آن زمان نبود و انجام تعمیرات لوازم نیاز به دانش و مهارت خاصی نداشت و می توانستیم به سادگی مشکل را حل کنیم. اما در طول جنگ جهانی دوم تولید لوازم صنعتی و الکترونیکی افزایش یافت و زمان بعد ازجنگ جهانی دوم زندگی انسان ها به صورت ماشینی درامد و بیشتر کارهای مردم با ماشین ها انجام می شد که همین ایجاد مشکلات در ماشین آلات یک موضوع مهم برای تولید کنندگان و فعالان صنعتی شد و به فکر افتادند تا چاره ای برای تعمیرات لوازم خود بیاندیشند. دهه 1960 انجام تعمیرات وسایل به طور کامل پیشرفت کرد و تعمیرات کلیه لوازم انجام می شد. در دهه های بعد تولید کنندگان به دنبال روشی بودند که دستگاه تولیدی آن ها کمتر دچار آسیب شود چرا که انجام تعمیرات هزینه زیادی برای آن ها داشت و مانع برای رشد اقتصادی بود. بنابراین تصمیم گرفتند از روشی استفاده کنند که عمر مفید لوازم را افزایش دهد.

هر وسیله ای که تولید می شود وابسته به شرایط جفرافیایی و منطقه ای که از آن وسیله استفاده می کنیم دارای عمر مفیدی می باشد. عمر مفید به این معنی است که در آن دوره زمانی دستگاه شما کمتر دچار آسیب و مشکل می شود و پس از اتمام دوره و استفاده زیاد و طولانی مدت از وسیله آسیب پذیری دستگاه افزایش می یابد. در مواردی هم  ممکن است روغن کاری بخش داخلی که مربوط به موتور دستگاه می باشد به هم بریزد و نیاز به تعمیر و بررسی دستگاه باشد. در این صورت برای رفع مشکل نیاز به نمایندگی تعمیرات هر برند می باشد که نسبت به دستگاه برند خود آگاهی لازم دارند و با اطلاع از مشکل متوجه می شوند که مشکل مشاهده شده مربوط به کدام بخش می باشد.

خدمات کارشناسان نمایندگی تعمیرات

  • انجام تعمیرات حضوری در نمایندگی تعمیرات

خدمات تعمیرات در بعضی از نمایندگی تعمیرات برند های مختلف فقط به صورت حضوری انجام می شود و برای انجام تعمیرات باید به مرکز نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید.

  • حضور کارشناس نمایندگی تعمیرات در محل مشتری

خدمات نمایندگی تعمیرات به صورت حضوری در محل مشتری هم ارائه می دهد به این صورت که با تماس مشتری یک کارشناس از نمایندگی تعمیرات به محل اعزام می شود و خرابی های بوجود آمده را بررسی و تعمیرات لازم را انجام می دهد.

  • پشتیبان تلفنی نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات گروهی را برای پشیبانی بیست و چهار ساعته مشتریان خود فراهم کرده است که بیشتر مربوط به بخش نرم افزاری نمایندگی تعمیرات می باشد و در صورت ایجاد مشکل نرم افزاری شما را راهنمایی می کنند که مشکل دستگاه خود را تا جای ممکن حل کنید و در صورت رفع نشدن می توانید به مرکز نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید.

بخش ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات

در نمایندگی تعمیرات از ابزارآلات و قطعات درجه یک که دارای گارانتی هستند استفاده می شود و به منظور بهبود خدمات و کسب رضایت مشتریان، برای استفاده از گارنتی نمایندگی تعمیرات در مدت زمان مشخصی می توانید از پیک رایگان استفاده کنید. شما می توانید با تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات دستگاه خود مشکل خود را بیان کنید و درخواست استفاده از گارانتی یا تعویض دستگاه خود را ثبت کنید و پس از رسیدگی و بررسی مشکل دستگاه شما به پیک  ابلاغ و فرستاده می شود.

ویژگی نمایندگی تعمیرات مناسب

برای انتخاب نمایندگی تعمیرات می بایست با ویژگی های تعمیرگاه مناسب آشنا باشید .به طور مختصر آن ها را بیان می کنیم:

  • رضایت دیگر مشتریان

نمایندگی تعمیرات که استاندارد باشد باید قابلیتی برای مشتریان در نظر بگیرد که بتوانند نظر دیگر مشتریان را در مورد نمایندگی تعمیرات مدنظر بدانند و ما نیز سعی کنیم به طور عادلانه نظر خود را در مورد خدمات انجام شده در نمایندگی تعمیرات بیان کنیم.

  • مشاهده نمونه کار

برای مطمئن کردن مشتری در مورد کیفیت انجام کار، معمولا نمایندگی تعمیرات نمونه کار انجام شده خود را به مشتری نمایش می دهند تا خود مشتری آن را ارزیابی کند و برای انجام تعمیرات تصمیم درست را بگیرد.

  • مهارت های تعمیرکاران

مهندسین که در نمایندگی تعمیرات وظیفه تعمیر وسیله را بر عهده دارند، باید دارای گواهینامه فنی معتبر باشند. این گواهی نامه نشان دهنده ی توانایی ایشان در مهارت و تخصص تعمیرات وسایل برقی می باشد. همچنین صبر و حوصله زیادی برای انجام کار خود به کار گیرند تا به نتیجه ای مطلوب برسند.

  • مکان نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات مجاز و رسمی هر برند باید دارای دسترسی آسان باشد که مشتریان به راحتی بتوانند به آن مراجعه کنند.

نمایندگی ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن امکان ارائه انواع خدمات پیشرفته در زمینه ی تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات توسط کارشناسان متخصص خود را با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته در پارت‌های متعدد تعمیراتی برای مشتریانش فراهم می دارد. نمایندگی ایکس  ویژن قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در محصولات ایکس ویژن می‌باشد.

 

  • کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن

 

    کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن با گذراندن دوره‌های تخصصی و آشنایی با ساختار و عملکرد هر مدل از محصولات ایکس ویژن توسط اساتید مجرب حوزه ی نمایندگی ایکس ویژن ،  شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح محصولات آموخته‌اند.

    کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن با داشتن بهترین آرشیو از محصولات نمایندگی ایکس ویژن  و شناخت کامل بر کارکرد همه ی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هرکدام از محصولات نمایندگی ایکس ویژن، میتوانند همه ی دستگاه های معیوب را تعمیر نمایند.

    کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن تخصص تعمیر و بازسازی را با شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه مادیران کسب نموده اند ، بدین وسیله می‌توان گفت کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن به ارائه بالاترین سطح خدمات  تعمیراتی رسیده اند.

     نمایندگی ایکس ویژن حوزه کاری خویش را با تمرکز بر حیطه تخصص کارشناسان مجرب بنا نهاده و از ورود به حیطه های نامرتبط خودداری کرده است و به ارائه خدمات می پردازد. از جمله خدماتی که  توسط کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن ارائه می شود آماده کردن تازه ترین اخبار مرتبط با محصولات آن و به اشتراک گذاشتن آنها با مشتریان نمایندگی ایکس ویژن میباشد .

 

  • سابقه نمایندگی ایکس ویژن

 

ایکس ویژن (X-Vision) که نامی تجاری و ایرانی است متعلق به گروه مادیران میباشد که عهده دار عرضه ی لوازم الکترونیکی مصرفی مختلفی به بازارهای داخلی و بین‌المللی است. نمایندگی ایکس ویژن در سال 1343 تاسیس گردیده است و یکی از شرکت های موفق و معتبر درحوزه ی IT در ایران میباشد. نمایندگی ایکس ویژن کاملا خصوصی است و دارای تجربه ای بیش از 50 سال در ارائه محصولات باکیفیت و عرضه بهترین لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور می باشد .

  • از محصولات ایکس ویژن نسبت به محصولات مشابه

 

نمایندگی ایکس ویژن یکی از تولیدکنندگان موفق و پیشرو در زمینه های مختلف تکنولوژی و اتوماسیون اداری میباشد. محصولات نمایندگی ایکس ویژن با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه با همان کیفیت دارند و همچنین محصولات نمایندگی ایکس ویژن از نظر امکانات سخت افزاری قابلیت های خوبی را به مشتریان خود می دهد، به عنوان مثال می توان به تلویزیون ایکس ویژن ۳۹ KF30 اشاره کرد چراکه از نظر کیفیت تصویر در رتبه ی بالایی قرار دارد درحالی که سایر رقبای این کمپانی تلویزیون های هوشمند هم سطح این مدل ایکس ویژن را به قیمت های بالاتری ارائه می نمایند.

 

از آنجا که محصولات نمایندگی ایکس ویژن تولیدات داخلی هستند و با خرید از کالاهای نمایندگی ایکس ویژن به جای رونق دادن به اقتصاد کشور های خارجی می توان چرخه ی اقتصاد داخلی را شکوفا کنیم.

تعمیر PS4

تعمیر PS4

تعمیر PS4 در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری توسط تعمیرکاران خبره با بهترین و جدید ترین تجهیزات صنعت گیم موجود در بازار صورت میگیرد. در باب تعمیر PS4  جالب است بدانید سایت معتبر iFixit که در زمینه تحیلی سیستم ها و تعمیرات آنها فعالیت میکند بیان کرده است که کار تعمیر PS4 سونی به دلیل آنکه قطعات با نظم و به سادگی در کنار هم چیده شده اند در مقایسه با سایر رقبا در صنعت گیم بسیار آسان است.

 

دستگاه PS4  جدید ترین کنسول بازی تولید شده ی شرکت سونی است که تا به امروز کمترین میزان خرابی را در میان دیگر کنسول های بازی سونی داشته است و با وجود ساختار نسبتا ساده این دستگاه ، امکان تعمیر آن در منزل نیز وجود دارد، اما بسیار بهتر است برای پیشگیری از تعمیرات ناشیانه و خرابی  بیشتر دستگاه، تعمیر آن را به مرکز نمایندگی ایکس ویژن بسپارید.

 

کارشناسان سایت iFixit به تعمیر PS4 امتیاز ۸ از ۱۰ را داده اند. بنابراین اگر دستگاه PS4 شما دچار خرابی شد آشفتگی زیادی برای تعمیرPS4  خود نخواهید داشت به ویژه با تعمیر PS4 سونی شما در نمایندگی ، توسط تعمیرکاران مجرب موجب می شود تا دلیل اشکال بوجود آمده در دستگاه به درستی شناسایی و به سرعت رفع گردد.

اولین پلی استیشن در چه زمانی تولید شده است ؟

  • ویژگی های دستگاه PS4

 

در سال 2013 سونی با معرفی دستگاه پلی استیشن 4 گفت PS4 یک کامپیوتر سوپرشارژ شده است که میتواند تا مدت زمان طولانی در زمینه ی گرافیک و بازی بسیار جذاب و موفق باشد. در سال بعد سونی  تغییراتی جزئی اعم از کاهش مصرف برق، کاهش وزن و نویز را به دستگاه PS4 اعمال کرد. پلی‌استیشن 4 نسل هشتم سری خود و از یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای AMD با معماری x86 در کنار هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و یک کارت گرافیک قدرتمند استفاده می‌کند؛ به‌علاوه پلی‌استیشن ۴،  دارای دسته‌ی بازی کاملا متفاوت و جذابی با نام DualShock 4 است.

 

از مواردی طبیعی که معمولا پیش می آید شکسته شدن دستگاه از کارخانه تا مقصد است اگر شما دستگاه تقریبا 2 میلیونی خود را شکسته دریافت کنید حتما بسیار ناراحت و عصبانی می شوید اما خوشبختانه سونی برای این مشکلات پشتیبانی ویژه ای دارد و به سرعت برایتان تعویض می کند . از مشکلات رایج مشاهده شده در تعمیر PS4 میتوان  HDMI ( روشن نشدن دستگاه PS4 ) و  Bricking ( آجر شدن دستگاه ) اشاره کرد.

  • HDMI  در تعمیر PS4

 

PS4  را روشن میکنید ولی چیزی را نمایش نمی دهد یا در صفحه یک فلش آبی مشاهده میکنید. این مشکل که اغلب در تعمیر PS4 مشاهده شده، مربوط به HDMI است. با فشار دادن HDMI و تکان دادن آن این مشکل حل میشود. اما این راه تعمیر PS4 یک راه حل دائمی برای تعمیرPS4  شما نیست و شما باید به یک تعمیرکاران نمایندگی ایکس ویژن برای تعمیر PS4 خود مراجعه کنید.

  • Bricking و تعمیر PS4

 

اگر دستگاه خود را روشن میکنید اما با روشن بودن دستگاه نتیجه ای در صفحه مشاهده نمیشود، به این حالت بریکینگ یا آجر شدن میگویند. برای تعمیر PS4  و حل این مشکل باید دستگاه PS4  را به حالت Safe Boot ببرید.

 

ابتدا کنسول را خاموش کنید.

 

هارد را از دستگاه جدا کنید.

 

مجددا دستگاه را روشن کنید. اگر این تعمیر PS4 به شیوه خانگی جواب نداد باید حتما به نمایندگی مراجعه کنید.

 

  • خرابی شایع CDRAM  -PS4  در تعمیر PS4

 

رایج ترین خرابی مشاهده  در تعمیر PS4  مربوط به دسته PS4 و خرابی CDRAM  چراکه بسیاری از مردم CD و DVD را  تمیز نکرده داخل دستگاه می گذارند و یا بیش از حد از این بخش PS4  کار میکشند به مرور باعث فرسودگی دستگاه می شود و نیاز به تعمیر PS4  خود پیدا میکنید.

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجاد شده در انواع برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمیر تلویزیون می‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیر تلویزیون های انجام شده توسط تعمیرکاران با تجربه ی سیمای تهران ،  هم در نمایندگی تعمیر تلویزیون و هم تعمیر تلویزیون در منزل  ، مطمئنا  به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون کسب کرده باشند.

تلویزیون ابزاری برای برقراری ارتباط جمعی از راه دور است به طور دقیق می توان گفت اولین فرستنده ی تلویزیونی از سال 1337 روز جمعه یازدهم مهرماه در ایران شروع به کار کرد. ابتدا تلویزیون های سیاه و سفید که همه ما از آنها خاطره داریم و سپس تلویزیون های رنگی ابتدا در قشر مرفه جامعه و سپس در خانه های همه ی ما حضور مداومی پیدا کرد. جالب است بدانید تلویزیون یا دورنما را  جان لوگی بِرد  مهندس بریتانیایی در سال 1926 اختراع کرد و در سال  1928 تلویزیون های رنگی مکانیکی را عرضه کرد. از این زمان بود که کم کم با خرابی ها و ایرادات بوجود آمده در تلویزیون ها نیاز به حضور افرادی برای  تعمیر تلویزیون ها که شناخت کافی از خرابی بوحود آمده داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون را انجام داده  و عمر کاربردی دستگاه تلویزیون ما را افزایش دهند ، پیدا شد. در واقع تعمیر تلویزیون هم یک کار سرگرم کننده و جذاب برای تعمیرکار تلویزیون و هم نوعی صرفه جویی اقتصادی برای خانواده ها می باشد.

 

تعمیرکار تلویزیون خوب برای تعمیر تلویزیون سراغ داریم؟؟

تلویزیون هم مانند هر دستگاه دیگری به دلایل متفاوتی از جمله استفاده نادرست و یا فرسایش به مرور زمان کهنه شده و دچار خرابی میشود اینجور وقتها اولین سوالی که به ذهنمان می آید این است که تعمیرکار تلویزیون خوب برای تعمیر تلویزیون سراغ داریم؟؟!

اصلا تعمیرکار خوب برای تعمیر تلویزیون چه کسی است؟

شرط اول برای تعمیر کار ماهر بودن این است که تعمیرکار اطلاعات کاملی از نحوه ی عملکرد هر یک از قطعات تلویزیون داشته باشد و بعد از آن آنچه بیش از همه مهم است تجربه ی کافی تعمیر کار در تعمیر تلویزیون است تا در سریع ترین شرایط و با بهترین روش و با قیمتی مناسب برای تعمیر تلویزیون شما اقدام کند و با تصمیم مناسب در اقدامات تعمیر تلویزیون ،  عمر تلویزیون شما بیشتر تداوم بخشد.

انواع تلویزیون بر اساس نوع صفحه نمایش

یک تعمیرکار ماهر در تعمیر تلویزیون ، با تمام دسته بندی های تلویزیون ها من جمله انواع تکنولوژی به کار رفته در سیستم های تلویزیونی آشناست چرا که او باید بتواند در کم ترین زمان مناسب ترین راه را برای تعمیر تلویزیون شما پیدا کند. تولید و تعمیر تلویزیون های آنالوگ قدیمی در انگلیس از سال ۲۰۱۲ به بعد متوقف شد ، در نتیجه اگر شما تلویزیون غیر دیجیتال دارید و مشترک تلویزیون های کابلی  ، ماهواره‌ای یا فرمت‌های گوناگون آن ها می باشید ، تلویزیون شما در این زمان کاملا بدرد نخور و قدیمی است. از طرف دیگر هم صفحه تلویزیون ها مدام دارد بزرگ و بزرگ تر و شفاف تر میشود تا حدی که امروزه از ملاک های مهم و درخور توجه در مقایسه تلویزیون ها علاوه بر وسعت  دید صفحه نمایش میتوان میزان شفافیت و طبیعی بودن رنگ تصاویر را نام برد. دو تکنولوژی مورد توجه  و  در حال رقابت در بازار و حوزه ی تعمیر تلویزیون در حال حاضر تلویزیون های پلاسمایی و ال سی دی هستند البته علاوه بر اینها تکنولوژی های ,LED, OLED   هم هستند.

تلویزیون‌های پلاسمایی

در تعمیر تلویزیون‌ های پلاسمایی باید بدانید این صفحه نمایش ها نور از سلول‌هایی منفرد ساطع می کنند و می‌توانند با ظرافت بسیار ویژه ای سایه‌های رنگ‌ها را با جزئیات دقیق تری  نشان دهند ، اما صفحه‌های LCD  نور را از میان یک شاتر کرکره‌مانند عبور می‌دهند. تکنولوژی های رقیب  به کار رفته در برند های متفاوت تلویزیون در سال‌‌‌های اخیر بازار تلویزیون  را به دست گرفته‌اند و  اغلب افراد  از جمله تعمیر کاران ماهر تلویزیون ، با توجه به نیاز بازار برای تعمیر تلویزیون ،  آن ها را می شناسند. به بیان ساده تر به علت طریقه ساطع‌ شدن نور از صفحه‌هایی پلاسمایی ، کیفیت و وضوح رنگ از این صفحه‌ها تاثیر بسیار بیشتری در بینندگانی که نور در محیط تماشای تلویزیون آن ها کمتر است مثلا در اتاق نشیمن  ایجاد می‌کند ، اما برعکس اگر می‌خواهید تلویزیونی را برای یک محل پر نورتر مثلا آشپزخانه‌تان  داشته باشید ، کارآیی تلویزیون LCD بسیار بیشتر است.

تلویزیون ال ای دی و تلویزیون ال سی دی

برای شما جالب باید باشد که تلویزیون ال ای دی همان تلویزیون ال سی دی است منتها کمی پیش رفته تر شده است. تفاوت تکنولوژی تلویزیون ال ای دی با تلویزیون ال سی دی در نوع نور زمینه آنها است که موجب تفاوت کیفیت در نمایش تصاویر شده است. هر چند که بسیاری از افراد به هنگام خرید این تفاوت تکنولوژی را نمیدانند اما به عنوان یک تعمیر کار تلویزیون باید فرق آنها را بدانید تا بتوانید به نحو احسنت تعمیر تلویزیون مورد نظر را انجام دهید. در تلویزیون ال سی دی یا کریستال مایع منبع نوری باید از لامپ های فلئورسنت که صفحه نمایش این تلویزیون ها به کار رفته عبور کنند در حالی که در تلویزون های ال سی دی از لامپ های خیلی کوچیکی استفاده شده که توانایی کنترل کیفیت و تغییر رنگ بهتری را نسبت به لامپ های فلئوسنت ارائه میدهد.

این تفاوت تکنولوژی باعث شده این دسته از تلویزیون زاویه دید بهتر ، عمر مفید بیشتر و مصرف برق کمتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی داشته باشد و خانواده ها رغبت و ارزش بیشتری برای سپردن  امور تعمیر تلویزیون خود به تعمیر کار داشته باشند.

تلویزیون او ال ای دی  و ال ای دی

تلویزیون‌های OLED نازک ‌تر ، سبک‌ تر بوده  و کیفیت عملکرد بهتری نسبت به تکنولوژی‌ به کار رفته در دیگر تلویزیون‌ها دارند. هر پیکسل در تلویزیون های او ال ای دی با خاموش شدن می‌تواند مشکی مطلق شگفت انگیزی را به وجود آورد که این یکی از خصوصیات منحصر به فرد OLED است که موجب ایجاد وضوح تصویر استثنایی می‌شود.  دلیل این ویژگی نیز آن است که هر پیکسل را بصورت مستقلی میتوانید هدایت کنید  و به راحتی می‌تواند خاموش شود ؛ اما در LCD ها نور تک تک پیکسل‌ها قابل کنترل نیست و در واقع حوزه‌ای شامل چند پیکسل کنترل می‌شوند از این رو تعمیر تلویزیون های او ال ای دی نیاز به دقت فراوانی دارند تا شدت آسیب وارده کمتر شود .در فناوری OLED با توجه به آنکه  نیازی به نور پس زمینه نیست ، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد و شاهد تلویزیون‌های ۴ تا ۷ میلی‌متری دارای این فناوری هستیم که بسیار هم سبک و مناسب هستند .با این توضیحات پیرامون ویژگی های این تلویزیون به هیجان نیامدن از تکنولوژی OLED کار سختی است ؛ چرا که تمام ویژگی‌های یک تلویزیون رویایی از جمله وضوح شگفت‌انگیز ، نازکی باور نکردنی و مصرف اندک انرژی را دارد ضمن آنکه تعمیر تلویزیون او ال ای دی نیاز به دانش تخصصی دارد.

 

تعمیر تلویزیون و ایرادات شایع برندهای متفاوت تلویزیون

تعمیر انواع تلویزیون و رفع اختلالات و خرابی های ایجاد شده در انواع  برند های متفاوت تلویزیون اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر برای تعمبر تلویزیون می‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ی تخصصی تیم ما تعمیر تلویزیون های انجام شده توسط تعمیرکاران با تجربه ی سیمای تهران ،  هم در نماینگی تعمیر تلویزیون و هم تعمیر تلویزیون در منزل  ، مطمئنا  به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا ، دانش فنی مورد نیاز را برای تعمیر تلویزیون کسب کرده باشند. از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز و دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون از مجاز و استاندارد بودن آن مرکز تعمیر تلویزیون اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن مرکز تعمیر تلویزیون به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده  در راستای تعمیر تلویزیون در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. مرکز تعمیر تلویزیون ما  یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه و عرضه سرویس ها و خدمات مرتبط با انواع تلویزیون و برند های متفاوت موجود در بازار تلویزیون  است که در طی چند دهه اخیر توانسته است با ارائه برترین خدمات تعمیر تلویزیون ، رضایت کاربران و مراجعان خود را کسب نماید.